نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

خداوند به رئیس جمهور شهید عزت داد 

حجت الاسلام «عبادی زاده» در آیین بزرگداشت مقام شهداء خدمت این مقام را عزت الهی برای رییس‌جمهور شهید و همراهانش برشمرد.
کد خبر: ۶۶۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶ - 27May 2024

خداوند به رئیس جمهور شهید عزت داد 

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، آیین بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با دومین سالگرد میزبانی از شهید گمنام استانداری هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان، معاونین استانداری، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت در استانداری برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این آیین به بررسی علل و رموز ماندگاری و محبوبیت انسان‌ها در دل جامعه پرداخت و اظهار داشت: انسانهای زیادی از ابتدای تاریخ تاکنون در این کره خاکی زیسته‌اند اما درصد بسیار بالایی از آنها ماندگار و محبوب نشده‌اند و در گمنامی این دنیا را ترک کرده‌اند. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تامل بر اینکه عزت تنها برای خداوند است و خدا این عزت را به هر کدام از بندگان خود که بخواهد می‌دهد،گفت: هر مقدار انسان اتصالش به عزت الهی بیشتر باشد در نزد خلق نیز بیشتر عزیز می‌شود این عزت هم دنیوی و هم اخروی است که خداوند به شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی این عزت را داد  چنانکه در تشییع پیکر او سران بیش از 70 کشور حضور یافتند و به او ادای احترام و تعظیم کردند. 

وی تصریح کرد: تقوا یکی از عواملی است که سبب می‌شود عزت الهی کسب شود، این جمعیت زیادی که برای تشییع شهید رئیسی آمدند و همچون ابر برای رئیس جمهور گریه می‌کردند یکی از دلایلش تقوای آیت الله رئیسی بود. 

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه هیچ کاری بهتر از خدمت به مردم نیست و رئیس جمهور شهید همیشه در حال خدمت و گره گشایی از کار مردم بود، اضافه کرد: تشییع باشکوه شهدای خدمت، تعجب دوست و دشمن را برانگیخت این نشان می‌دهد هر کس با خدا معامله کرد خدا عزت و محبوبیت و ماندگاری را به او  عطامی‌کند. 

وی با اشاره به اینکه اطاعت از خدا و فروتنی در برابر مردم، کار و تلاش خالصانه برای خود و دیگران عوامل دیگر دریافت عزت از جانب خداوند هستند، ابراز داشت: آیت الله رئیسی  در عمل همچون شهید سلیمانی، خودش را وقف مردم کرد و در نتیجه این محبوبیت را به دست آورد. 

حجت  الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با تاکید بر جایگاه مهم ولایت فقیه در اقتدار کشور گفت: با اینکه کشور در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان است اما نگرانی در کشور وجود ندارد چرا که همه ما دلگرم به ولی فقیه هستیم که همچون ستون و عمود خیمه موجب اقتدار و عزت کشور است. 

ختم قرآن، نوحه خوانی و روضه خوانی و حضور در کنار مرقد مطهر شهید گمنام استانداری و قرائت فاتحه از دیگر برنامه های این آیین گرامیداشت بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار